بستن شکم بند بعد از زایمان راه حلی قطعی برای رسیدن به اندام ایده آل

بستن شکم بند بارداری به راحتی باعث جمع شدن پوست شکم و کمک به کاهش وزن شما خواهد شد. بستن شکم بند بعد از زایمان تضمین زیبایی دوباره اندام شماست.

بستن شکم بند بعد از زایمان راه حلی قطعی برای رسیدن به اندام ایده آل

 

همانطور که می دانید بارداری تغییرات زیادی را در بدن زنان به وجود خواهد آورد. یکی از مهم ترین تغییرات شل شدن پوست شکم و افزایش وزن در زنان باردار است که به راحتی با بستن شکم بند قابل کنترل است. مادران جوان پس از زایمان نگران اضافه وزن و تغییر شکل اندام خودشان هستند و دوست دارند هرچه سریع تر به وزن قبل از بارداری برگردند. استفاده از شکم بند بعد از زایمان می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر جمع شدن شکم و کاهش وزن مادران پس از زایمان داشته باشد.

 

کاهش وزن و جمع شدن شکم با استفاده از شکم بند بعد از زایمان امکان پذیر و راحت است.

بسیاری از خانم ها می توانند در محدوده زمانی ۵ الی ۶ ماه به وزن قبل بارداری خود بازگردند بنابراین نگرانی از بابت اضافه وزن ناشی از بارداری وجود ندارد و بازگشت به وزن قبل از زایمان در مادران جوان به راحتی قابل دستیابی است. نکته ای که در ابتدا به صورت طبیعی باعث کاهش وزن زنان پس از زایمان خواهد شد این است که مادران جوان پس از وضع حمل و فارغ شدن به دلیل خونریزی طبیعی و تخلیه محتویات رحم و همچنین از دست دادن مایعات از طریق ادرار، امکان کاهش وزن تا ۵ کیلوگرم را به صورت طبیعی در همان هفته های اولیه پس از زایمان خواهند داشت. در کنار این کاهش وزن طبیعی استفاده از شکم بند بعد از زایمان و تغذیه صحیح و ورزش های مخصوص پس از زایمان تضمینی برای رسیدن به وزن و اندام مورد نظر مادران است.

تصویر ۱

زمان مناسب برای بستن شکم بند مخصوص پس از بارداری

طبیعتاً بستن شکم بند مخصوص پس از زایمان به جمع و کوچک شدن شکم مادران جوان کمک خواهد کرد و در این نکته هیچ شکی وجود ندارد اما نحوه استفاده صحیح و زمان مناسب استفاده از شکم بند، موفقیت شما را در کاهش وزن و جمع شدن شکم تضمین خواهد کرد. زمان شروع بستن شکم بند ممکن است متناسب با شرایط مادران و نوع زایمانی که پشت سر گذاشته اند (سزارین یا طبیعی)، متفاوت می باشد. بنابراین پزشک شما بهترین شخصی است که می تواند زمان استفاده و بستن شکم بند را اعلام کند. شروع به استفاده از شکم بند مخصوص یک الی دو روز پس از زایمان عموماً مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما توصیه ها و صلاح دید پزشک در الویت قرار دارد.

تصویر ۲

چرا باید استفاده و بستن شکم بند در زمان مناسبی شروع شود؟

استفاده زود هنگام از شکم بند و گن های مخصوص بارداری به خصوص برای مادرانی که مورد عمل جراحی سزارین قرار گرفته اند می تواند مانع خون رسانی، چسبندگی و تنبلی ماهیچه های شکم مادران شود. همانطور که گفته شد متناسب با شرایط مادر مانند نوع زایمان، وضعیت بخیه ها و شرایط جسمی، توصیه پزشک برای زمان استفاده و بستن شکم بند می تواند متفاوت باشد. اما پس از اعلام زمان مناسب از سمت پزشک استفاده و بستن شکم بند علاوه بر محکم نگه داشتن بخیه و حفظ عضلات شکم، باعث کاهش وزن و جمع شدن پوست شده و مادران را سریعاً به نتایج دلخواه خود خواهد رساند. بستن شکم بند به دلیل فشار اندکی که به رحم و شکم وارد می کند بازگشت به فرم اصلی را تسریع می بخشد.

تصویر ۳

مدت زمان لازم برای استفاده و بستن شکم بند و فواید دیگر گن های مخصوص پس از بارداری

مدت زمان بستن شکم بند برای دستیابی به بهترین نتیجه، حداقل به مدت ۸ الی ۹ هفته به مادران جوان توصیه می شود. البته تغذیه صحیح و ورزش های مخصوص دوران پس از بارداری نیز می تواند نتایج را به شدت بهبود ببخشد. یکی از بهترین فایده های استفاده و بستن شکم بندهای استاندارد پس از زایمان، کمک به حفظ وضعیت کمر مادران است. بستن شکم بند استاندارد باعث می شود شکم و ستون فقرات مادران در شرایط مطلوبی قرار بگیرند و آسیب های احتمالی وارد شده به کمر مادر بر اثر وضع حمل را کنترل کند. انتخاب سایز مناسب با استفاده از جدول سایزبندی شکم بندهای مخصوص پس از بارداری باعث خواهد شد که استفاده راحت و حداکثری از این گن های مخصوص را داشته باشید.

 

قیمت کمربند لاغری شکم, گن برای لاغری شکم,گن لاغری شکم, شکم بند لاغری ساعت شنی, فروش گن ساعت شنی, فروش گن لاغری, خرید گن ساعت شنی جلیقه ای, خرید گن لاغری هوک دار شنی, گن ساعت شنی در تهران,

دیدگاه‌ها (۰)