معرفی گن ساعت شنی و کاربرد و مزایای آن

در این مقاله می خواهیم گن ساعت شنی را معرفی کنیم. کاربردهای مختلف این نوع گن را بیان کنیم. همچنین از مزایا و معایب گن ساعت شنی نیز صحبت کنیم.

معرفی گن ساعت شنی و کاربرد و مزایای آن

 

در این مقاله می خواهیم به معرفی کمربند لاغری شنی  یا همان گن ساعت شنی  بپردازیم. این روزها افراد زیادی در درجه اول برای سلامتی بدنی، در درجه دوم و سوم برای احساس خوب داشتن و افزایش اعتماد به نفس به دنبال راه های مختلف برای لاغر کردن و کاهش وزن درواقع تناسب اندام هستند. یکی از مواردی که برای لاغری و خوش فرم کردن اندام معرفی می شود، کمربند لاغری ساعت شنی است که می توان آن را زیر لباس های مهمانی و مجلسی، هنگام تمرینات ورزشی و پیاده روی و موارد مشابه استفاده کرد.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با این نوع گن یعنی کمربند ساعت شنی، مزایا و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید. همچنین از نحوه خرید و قیمت این گن ساعت شنی نیز اطلاعاتی به دست خواهید آورد.

گن ساعت شنی چیست؟

داشتن کمر باریک آرزوی خیلی از خانوم هاست، استفاده از گن یا کمربندهای لاغری یکی از راه های جمع کردن چربی های شکم و پهلو بخصوص زیر لباس های مجلسی و مهمانی هاست. همه ما کم و بیش با گن های لاغری آشنایی داریم و استفاده از گن لاغری چیزی غیرقابل انکار برای همه افرادی است که کم و بیش اضافه وزن دارند یا داشته اند. کمربندهای لاغری انواع گوناگونی دارند که گن ساعت شنی را از جدیدترین مدل و بهترین نوع گن ها شناخته شده است چراکه بدن را خوش فرم می کند و در باریک کردن کمر بیش از دیگر انواع کمربندهای لاغری مؤثر است. گن ساعت شنی با طراحی خاص و داشتن قزن های فراوان و ریز در چند ردیف به جمع شدن بیشتر شکم و پهلو و آب شدن چربی های آن و فرم دهی بدن بصورت ایستاده و راست قامتی می انجامد.

-تصویر ۲

نحوه عملکرد گن ساعت شنی

گن ساعت شنی با استفاده از فنّاوری روز دنیا به گونه ای طراحی شده با استفاده چند ساعت در روز، از طریق ایجاد حرارت و رطوبت، کار ماساژ را بر سطح چربی ها انجام می دهد و گردش خون زیر بافت های چربی را نیز افزایش می دهد که همین امر باعث تسریع چربی سوزی یا همان سوختن کالری می گردد.

جنس گن ساعت شنی از نوعی صمغ گیاهی به نام لاتکس می باشد که نقش آن جلوگیری از در رفتن گرما و رطوبت زیر گن یعنی روی بافت چربی ها است که باعث بیشتر عرق کردن و از بین رفتن سلولیت یا همان کاهش بافت های چربی زیر پوست و درنهایت کاهش سایز و خوش فرمی بدن می شود.

در قسمت داخلی این گن ها فنرهایی از جنس استیل و کاملاً  قابل انعطاف قرار داده شده که به کمر و ناحیه شکم و پهلو  فشار و کشش استانداردی وارد می کند. البته ممکن است برای بعضی افراد چند روز اول استفاده از گن ساعت شنی کمی سخت و آزاردهنده باشد ولی بعد از مدتی این کشش و فشار عادی می شود و همین به باریک شدن کمر و کاهش یک یا دو سایز در ماه منجر می شود.

افرادی که حداقل یکبار از گن های دیگر کشی استفاده کرده اند حتماً می دانند که یکی از مشکلات گن ها جمع شدن و تا خوردن گن در ناحیه زیر شکم و یا زیر سینه است که این مشکل در گن ساعت شنی باوجود همین فنرهای تعبیه شده در آن حل شده و به هیچ وجه با نشستن، راه رفتن و حتی در حالت های دیگر این گن لول نمی شود و یا تا نمی خورد.

برای کاهش سایز و یا لاغری لازم نیست بیست‌وچهار ساعت روز خود را در گن حبس کنید بلکه با پنج تا هفت ساعت پوشیدن گن ساعت شنی بعد از مدت کمی به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

-تصویر۳

مزایای استفاده از گن ساعت شنی

فرم دهی گن ساعت شنی درست همان چیزی است که خیلی ها آرزوی آن را دارند. علاوه بر این از مزایای گن ساعت شنی می توان به مواردی چون چربی سوزی و کاهش سایز  در کوتاه ترین مدت، استفاده از لاتکس طبیعی و عدم ایجاد حساسیت، عدم تا خوردن و لول شدن، نحوه پوشیدن آسان به دلیل طراحی مناسب و زیبا، دارای سایزهای مختلف،مناسب برای استفاده روزانه در کار، پیاده روی و ورزش و انواع مهمانی ها و مجالس اشاره داشت.

-تصویر۴

انواع گن ساعت شنی

گن ساعت شنی معمولی، با بند قابل تنظیم و با بند ثابت، قزن دار، با قلاب، زیپ و چسب از انواع آن می باشند. همچنین گن ساعت شنی در دو مدل تاپی و جلیقه ای در دسترس است که نوع جلیقه ای آن سینه ها را بالا برده و  برجسته تر وخوش فرم تر نشان می دهد که مناسب برای زیر لباس های مجلسی و مهمانی هاست.

چه افرادی از گن ساعت شنی استفاده کنند؟

خانوم هایی که تازه زایمان کرده اند، کسانی که جراحی لیپوماتیک انجام داده اند، ورزشکارانی که به فکر فرم دهی بدنشان و تعریق بیشتر هستند و به‌طور کلی همه افرادی که به فکر خوش اندام بودن و کاهش سایز هستند می توانند در فعالیت های مختلف روزانه شان از کمربند لاغری ساعت شنی استفاده کنند.

نحوه خرید و قیمت گن ساعت شنی

برای خرید گن ساعت شنی اصل به سایت ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و بر اساس سایز و نوع گنی که انتخاب می کنید قیمت آن متفاوت است.

 

قیمت کمربند لاغری, خرید گن شکم زنانه,قیمت گن شکم زنانه, کمربند ساعت شنی , گن های ساعت شنی, قیمت گن لاغری, گن ساعت شنی جلیقه ای , گن لاغری هوک دار شنی , خرید حضوری گن ساعت شنی در تهران,

دیدگاه‌ها (۰)