آیا کمربند لاغرى سبب چربى سوزی مى شود ؟

بسیاری بر این باورند که کمربند لاغرى سبب کاهش وزن و برطرف کردن چربی اطراف شکم خواهد شد. در ادامه با ما باشید تا در مورد عملکرد کمربند لاغرى بیشتر بدانید.

آیا کمربند لاغرى سبب چربى سوزی مى شود ؟

 

شاید شما هم در مورد استفاده از کمربند لاغرى برای آب شدن چربى اطراف پهلو و شکم شنیده باشید . اما آیا شکم بند لاغر میکند و سبب معجزه کاهش وزن سریع مى شود ؟!

تصویر شماره ١

معرفى کمربند لاغرى

بسیاری از افراد دارای اضافه وزن و در نتیجه چربی اضافی در اطراف شکم و پهلو خود هستند و چربى اطراف پهلو و شکم در این افراد باعث نارضایتى و بى اعتماد به نفسى در پوشیدن بسیارى از لباس ها مى شود و در پى راهی براى بر طرف کردن آن و ایجاد اندامى دلخواه مى باشند. یکى از سوالات متداول این دسته از افراد این است که کمربند لاغرى مى تواند باعث صاف شدن شکم و برطرف شدن چربى اضافی این نواحى شود؟

بله ، اینگونه از کمربند ها سبب لاغری شما خواهند شد ؛ اما شما براى داشتن ظاهر دلخواه ، علاوه بر کمربند لاغرى نیازمند رژیم غذایى صحیح و ورزش  نیز خواهی بود. با ادامه مطلب همراه ما باشید و در مورد کمربند لاغری بیشتر خواهید دانست :

 

 

قارچ گانودرما موکا از خواص بسیار زیادی برخوردار است , در مورد خواص درمانی قهوه گانودرما مدل لاته تولید شرکت دکتر بیز مقالات زیادی منتشر شده است, در مورد خواص درمانی هات چاکلت گانودرما تولید شرکت دکتر بیز اطلاعات زیادی وجود دارد, برای یافتن خواص چای سبز مخلوط تیمن بیز به فروشگاه من و خرید مراجعه نمایید, از مهمترین خاصیت دمنوش لاغری دکتر بیز برای کاهش وزن و تناسب اندام می توان نام برد, آیا میدانید دمنوش مصفی خون دکتربیز دارای خواص بسیار زیادی می باشد, جهت برطرف کردن مشکل نعوظ و درمان زود انزالی می بایست طریقه مصرف صحیح سیر سیاه را بدانید , از جمله مهمترین خواص سیر سیاه دکتر بیز مبحث کاهش وزن و لاغری می باشد , سیر سیاه دکتر بیز قیمت مناسب و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است, چای سبز کیسه ای در مدل های مختلف موجود بوده و از خواص بسیار بالایی برخوردار است, چای سبز لاغری ۵۰۴۰ با ترکیبات گیاهی دارای خواص بسیار بالایی می باشد , کرم آبرسان کامان آرگان با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه من و تو خرید موجود شد , اگر پوستی حساس دارید میتوانید از انواع بوم و کرم آبرسان شرکت کامان استفاده کنید, به نظر شما قرص لاغری گلوریا قیمتش چنده و چگونه می‌توان این محصول ارزشمند را تهیه کرد,آیا میدانید خواص گانودرما برای گوارش شما بسیار مفید است, روش کاملاً گیاهی برای مبارزه با نازایی و ناباروری استفاده از خواص گانودرما می‌باشد, قارچ گانودرما خواص بیشمار آن از نظر طب سنتی اشاره کرده‌اند, یکی از مهمترین خواص گانودرما رفع بیماری پارکینسون به روش کاملا گیاهی می باشد

 

عملکرد کمربند لاغرى چگونه است؟

 دستگاه ویبره یا همان کمربند لاغری وسیله اى است که در کنار رژیم غذایی صحیح و وزرش به شما در رسیدن به ظاهر دلخواه و کاهش وزن کمک خواهد کرد. کمربند لاغرى سبب وادار کردن عضلات شکم شما به انقباض مى شود و در واقع ، عضلات شکم را مجبور به کار کردن خواهد کرد که در نتیجه با گذشت زمان و تکرار این روند عضلات شکم سفت و پرورانده خواهند شد. کمربندهای لاغری در دو نوع هستند : حرارتی و لرزشی . هیچ یک از موارد فوق تاثیری بر چربی سوزی نخواهند داشت. کمربندهای حرارتی تنها باعث از دست دادن آب بدن شما خواهد شد. کمربندهای لرزشی با ایجاد ارتعاش باعث شکسته شدن و در نتیجه جابجایی چربی ها می شوند و به ظاهر باعث کاهش سایز خواهند شد اما در واقع چربی شما را وارد خون خواهد کرد و استفاده از این نوع کمربند به تنهایى و بدون ورزش خطر رسوب چربى در عروق خونی شما را افزایش می دهد.

اما نکته حائز اهمیت این است که این دسته از وسایل به تنهایى هرگز سبب لاغرى نخواهند شد . اگر قصد لاغر شدن و تناسب اندام را دارید ، علاوه بر کمربند لاغرى نیازمند ورزش و تغذیه مناسب نیز خواهید بود در غیر این صورت به اندام مورد نظر خود نخواهید رسید.

تصویر شماره ٣

عوامل موثر در ایجاد لاغرى و ایجاد اندام دلخواه

براى کاهش وزن بدن عوامل متعددی تاثیر گذار است و تعدادی از عوامل در زیر نام برده شده است:

۱- نوع رژیم غذایی و تغذیه فرد

۲-متابولسیم و عملکرد عضلات بدن 

۳- میزان فعالیت روزانه فرد در جهت سوزاندن کالری بدن

۴- نوع کمربند لاغری و میزان استفاده از آن

تصویر شماره ۴

تاثیر کمربند لاغرى در کاهش وزن

کمربند لاغرى در کنار عوامل دیگر ظاهری زیبا را برای شما رقم خواهد زد. کمربند لاغری سبب چربی سوزی نخواهد شد اما با سفت کردن و وادار کردن عضلات شکم و در نتیجه انقباض آن باعث افزایش  فعالیت خواهد شد. 

 همچنین ورزش کردن در زمان استفاده از کمربند لاغری می تواند باعث عرق کردن شما و افزایش فعالیت و چربی سوزی مى گردد.

 

براساس گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران کمربندهای لاغری تنها سبب جا به جایى چربى اطراف شکم شما خواهد شد و به تنهایى شما را لاغر نخواهد کرد. مکانیسم و عملکرد اصلی کمربندهای لاغری این است که با ایجاد یک حرارت موضعی چربی اطراف شکم و پهلو شما را جا به جا خواهند کرد.

 کمربند لاغرى معجزه اى را برای شما رقم نخواهد زد ؛ پس براى کاهش وزن و اندام ایده آل خود تنها به کمربند لاغرى اکتفا نکنید .  

تصویر شماره ۵

 تصویر شماره ۶

عوارض کمربند لاغرى

همانطور که ذکر شد ، کمربند لاغرى تاثیر مستقیم و به سزایى در چربى سوزی نخواهد داشت و تنها چربى اطراف شکم شما را جا به جا خواهد کرد.

همچنین فرد در مرحله اول استفاده از کمربند لاغری دچار از دست دادن شدید آب بدن خواهد شد و به نظر خواهد رسید که لاغر شده است؛ رژیم غذایی زمانی مناسب و صحیح است که در هفته بیش از ۲ کیلو وزن کم نکنید؛ زیرا در غیر این صورت لاغری و کاهش وزن ناگهانی موجب چین و چروک‌های متعدد در اطراف شکم شما خواهد شد.

پس لازم است که به تدریج وزن خود را کم کنید ، رژیم غذایى صحیح را دنبال کنید، ورزش کنید و در کنار آن از کمربند لاغرى مناسب و به میزان صحیح استفاده کنید و بدین گونه سبب لاغرى و اندام مناسب شوید.

 

فروش کمربند لاغری شکم, گن شکم بند,گن شکم مردانه, کمربند لاغری ساعت شنی , گن لاغری شنی, خرید گن لاغری, گن جلیقه ای ساعت شنی, گن هوک دار شنی, گن ساعت شنی در تهران,

 

طراحی نما مغازه,طراحی داخلی , طراحی اداری , طراحی باغچه ویلا , مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل کوچک ایرانی

دیدگاه‌ها (۰)