گن لاغری ساعت شنی و تأثیر آن در لاغری

گن لاغری ساعت شنی جایگزین بسیار مناسبی برای دارو های لاغری با عوارض زیاد است. شما به راحتی می توانید گن لاغری ساعت شنی را از طریق اینترنت تهیه کنید.

گن لاغری ساعت شنی و تأثیر آن در لاغری

 

امروزه لاغری و تناسب اندام یکی از مهم ترین موضوعاتی است که برای بانوان وجود دارد. گن لاغری ساعت شنی  محصولی است که به شما کمک می کند تا بدون استفاده از داروهای لاغری و یا سایر روش هایی که دارای عوارض جانبی زیادی هستند به طور طبیعی به چربی سوزی شکم خود کمک کنید. گن لاغری ساعت شنی در انواع مختلفی در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را از طریق اینترنت تهیه کنید.

گن لاغری ساعت شنی چیست؟

داشتن اندام مناسب یکی از مهم ترین دغدغه ها برای بانوان است. گن لاغری ساعت شنی محصولی است که مخصوص بانوان ساخته و طراحی شده است. علت این نام گذاری این محصول به این دلیل است که پس از مدتی اندام بدن را شبیه به ساعت شنی می کند. بدنی که به شکل ساعت شنی باشد یکی از خوش فرم ترین اندام ها به شمار خواهد رفت. گن ساعت شنی که به انواع مختلفی تقسیم می شود در صورت استفاده مداوم کمک به سزایی در تبدیل فرم بدن به فرم ساعت شنی خواهد کرد. در واقع گن لاغری ساعت شنی با فرم دهی به شکم و پهلو باعث باریک تر شدن شکم خواهد شد.

تصویر ۱

خصوصیات گن لاغری ساعت شنی

در بین تمامی محصولاتی که در بازار برای کمک به لاغری تولید شده اند گن لاغری ساعت شنی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و طرفدار بسیار زیادی دارد. این گن لاغری کاملاً ضد حساسیت ساخته شده و نه تنها باعث چربی سوزی در بدن می شود، بلکه به سفت کردن شکم و پهلو ها نیز کمک بسیار زیادی می کند. این گن های لاغری ضخامت بسیار کمی دارند و به راحتی می توان آن ها را در زیر انواع لباس ها و حتی لباس های مجلسی پوشید. یکی از انواع گن های ساعت شنی مدل جلیقه ای آن است که سینه ها را نیز بالاتر برده و باعث می شود که برجسته تر دیده شوند. برای راحتی هر چه بیشتر در پوشیدن و استفاده در این گن های لاغری از فنر هایی در درون گن، قزن قفلی، قلاب، زیپ و چسب استفاده می شود. همچنین این محصولات در سایز های مختلفی تولید شده و افراد با سنین مختلف قادر به استفاده از آن ها هستند.

تصویر ۲

تأثیر گن ساعت شنی در لاغری

گن لاغری ساعت شنی همان طور که می دانید امروزه یکی از بهترین محصولات در جهت کمک به لاغری و تناسب اندام است. گن لاغری ساعت شنی با ارتفاع نسبتاً زیادی که دارد علاوه بر چربی سوزی شکم به چربی سوزی در قسمت زیر بغل نیز کمک کرده و باعث سفت تر شدن ماهیچه های کمر و شکم خواهد شد. اگر شما علاقه دارید تا سرعت چربی سوزی و لاغری خود را بیشتر کنید می توانید در کنار استفاده از این محصول به پیاده روی و سایر ورزش ها نیز بپردازید. جنس گن ساعت شنی اصل از لاتکس طبیعی است که عملکرد چربی سوزی را بهبود بخشیده و سرعت آن را افزایش می دهد.

تصویر ۳

استفاده از گن لاغری ساعت شنی

استفاده از گن لاغری ساعت شنی برای تمامی بانوانی که به لاغر کردن شکم و پهلو ها علاقه دارند مناسب است. بسیاری از خانم ها پس از بارداری فرم قبلی بدن خود را از دست می دهند که در این زمینه نیز گن لاغری ساعت شنی کمک حالشان خواهد بود. افرادی که در باشگاه و یا در منزل به ورزش کردن مشغول هستند، افرادی که با عمل شکم فرم قبلی خود را از دست داده اند و افرادی که کمر درد جزئی دارند از جمله اشخاصی هستند که می توانند از گن لاغری ساعت شنی استفاده کنند. بهتر است از گن لاغری تنها ۵ الی ۶ ساعت استفاده کرده و از استفاده ی تمام روز آن بپرهیزید. همچنین استفاده از گن لاغری ساعت شنی هنگامی که در حال خوردن ناهار هستید، زمانی که ناشتا هستید و زمانی که قصد خوابیدن را دارید به دلیل فشاری که گن به شکم می آورد به هیچ وجه درست نیست و ممکن است باعث آسیب رسیدن به دستگاه گوارشی گردد.

تصویر ۴

انواع گن لاغری ساعت شنی

همان طور که گفته شد گن لاغری ساعت شنی انواع مختلفی دارد. تعدادی از انواع گن های لاغری عبارت ‌اند از:

  • گن کمری: این نوع گن ها برای افرادی که سایز متوسطی دارند و می خواهند حدود ۱٫۵ الی ۲ سایز خود را کاهش دهند مناسب است. این مدل از گن های ساعت شنی برای افرادی که سایز بالاتری دارند مناسب نیست و بهتر است از نوع تاپی این گن ها استفاده کنند که قابلیت تنظیم شدن را دارد.
  • گن تاپی با بند قابل تنظیم: این نوع از گن ها برای افرادی که پشت کمر و زیر بغلشان چربی زیادی دارند بسیار مناسب است و علاوه بر اینکه در زیر لباس یکنواخت دیده می شود کمک بسیار زیادی نیز به سوزاندن چربی ها می کند. این نوع از گن ها قابلیت تنظیم قد دارند و برای تمامی سایز ها مناسب هستند و به همین دلیل نیز طرفداران بسیار زیادی دارند.
  • گن تاپی با بند ثابت: این نوع گن لاغری نیز برای افرادی که دارای چربی زیادی در زیر بغل و کمر هستند مناسب است. این نوع گن ها نسبت به گن تاپی قابل تنظیم مساحت بیشتری از پشت کمر را می پوشانند اما قابل تنظیم نبوده و برای افرادی که قد کمتر از ۱۶۰ و یا بیشتر از ۱۷۰ دارند توصیه نمی شود.

تصویر ۵

نکاتی در مورد گن ساعت شنی

افرادی که از بیماری معده رنج می برند به هیچ عنوان نباید از گن لاغری ساعت شنی استفاده کنند مگر اینکه قبلاً با پزشک مشورت کرده باشند و پزشک اجازه ی استفاده از این محصول را به آن ها داده باشد. بهتر است قبل از خرید گن لاغری ابتدا اندازه ی دور کمر خود را بدانید و متناسب با آن اقدام به خرید یکی از انواع گن های ساعت شنی کنید. اطلاع از قد و وزن نیز در خرید گن لاغری اهمیت دارد. گن های لاغری را می توانید به راحتی با استفاده از ترکیب آب و الکل و یا با استفاده از مایه لباس شویی و آب سرد تمیز کنید. سعی کنید از گن های مناسب خودتان استفاده کنید و قزن قفلی اولی را برای جلوگیری از تنگی بسیار زیاد ببندید. در صورتی که احساس کردید معده تان درد می کند یا تنگی نفس دارید باید در مورد استفاده از آن با پزشک خود مشورت کنید. همچنین به هنگام ورزش کردن بهتر خواهد بود تا آن ها را باز کنید و بعد از ورزش اقدام به استفاده مجدد کنید.

تصویر ۶

خرید گن ساعت شنی

 در صورتی که شما تصمیم خود را برای خرید گن ساعت شنی گرفته اید بهتر است به جای رفتن به فروشگاه ها و اتلاف وقت و خستگی زیاد از سایت معتبری به تهیه آن اقدام کنید تا علاوه بر هزینه پایین تر آن، از کیفت و اصل بودنش اطمینان حاصل کنید. سایت های بسیار زیادی وجود دارند که با قیمت بسیار پایین تری اقدام به فروش این محصول می کنند اما از کیفیت کافی برخوردار نیستند و حتی ممکن است محصول را برای شما ارسال نکنند. گن لاغری ساعت شنی اصل پس از چند بار استفاده خراب نمی شود و جنس آن از لاتکس است، در صورتی که جنس های تقلبی پارچه ای هستند و پس از چند بار استفاده خراب می شوند. همچنین وجود فنر های داخلی درون گن لاغری ساعت شنی از اصل بودن آن خبر می دهد.

کمربندهای لاغری, خرید شکم بند, قیمت کمربند لاغری ساعت شنی , گن لاغری ساعت شنی , خرید گن, گن ساعت شنی جلیقه ای , گن لاغری هوک دار شنی , خرید گن ساعت شنی در تهران

 

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ,شرکت طراحی داخلی , طراحی دفتر کار اداری , طراحی ویلا , معماری و دکوراسیون داخلی منزل , سایت دکوراسیون داخلی منزل

 

 

طراحی داخلی ویلا شمال

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

طراحی منزل مسکونی

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

طراحی داخلی دفتر اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com

 

دیدگاه‌ها (۰)