نکاتی مفید درباره گن لاغری ساعت شنی

این مطلب درباره گن لاغری ساعت شنی نوشته شده است. توضیحات مفیدی درباره گن لاغری ساعت شنی و ویژگی های آن در این مقاله درج گردیده است.

نکاتی مفید درباره گن لاغری ساعت شنی

 

آیا تا به حال درباره گن لاغری ساعت شنی چیزی شنیده اید؟ چنانچه از علاقه مندان به اندام خوش فرم هستید، ما گن لاغری ساعت شنی را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با این پدیده زیبایی آشنا خواهیم کرد.

اصطلاح ساعت شنی از کجا می آید؟

در شناخت و معرفی ساختار اندام های بانوان، دسته بندی هایی شکل می گیرد که هرکدام بر اساس فرم اندام دارای نامی منحصر به فرد هستند. مثلاً برخی اندام ها به سیب تشبیه می شوند. برخی به گلابی، برخی به ساعت شنی، یا نام های دیگری مثل بدن مستطیلی و مانند آن. اما معروف ترین و خوش فرم ترین دسته بندی که همگان تلاش می کنند خود را به نحوی در آن جا بدهند (که چندان هم آسان نیست!) اندام معروف به ساعت شنی است. به این صورت که نواحی سینه و باسن دارای فرم مناسب خود هستند در حالی که در ناحیه کمر، شکم و پهلو، ظرافت و لاغری کامل وجود دارد و هیچ بافت اضافه ای فرم خوب اندام را به هم نمی ریزد. در واقع کمر باریکی کامل بدون هیچ گونه چربی اضافی که فرم را برهم بریزد.!

تصویر۱

گن لاغری ساعت شنی

با پیشرفت تکنولوژی گن های لاغری جدیدی وارد بازار شد که به دلیل فرم دهی مناسب بدن به همان شکلی که همگان آرزومندش هستند، گن لاغری ساعت شنی نام گرفت. گن لاغری ساعت شنی از جنس لاتکس ساخته می شود و با ایجاد ماساژهای ریز در اثر حرکات طبیعی بدن و حفظ حرارت در نواحی که لاغری آن ها مطلوب است، اندام را فرم می دهد. به علاوه دارای فنرهایی است که در آن کار گذاشته شده اند و با فشار مناسبی که به پهلو و شکم وارد می کند به فرم یابی این نواحی در بدن کمک می کند. جنس فنرهای گن لاغری ساعت شنی از استیل است بنابراین با تعریق و رطوبت زنگ نمی زند و به پوست آسییب نمی رساند؛ ضمن اینکه منعطف است و مانع فعالیت های روزمره نمی شود. هم چنین به ثابت ماندن شکل گن لاغری ساعت شنی روی بدن و جمع نشدن آن کمک می کند.

تصویر ۲

گن ساعت شنی خوبه؟

این پرسشی کلی است که می تواند تمام جنبه های گن ساعت شنی را مورد بررسی قرار دهد؛ اما مهم این است که هدف شما از پوشیدن یک گن لاغری چیست و مفهوم ذهنی شما از یک گن ساعت شنی خوب چیست؟ مسلماً انتظار لاغر شدن و تناسب اندام تنها با پوشیدن یک گن لاغری تماماً محقق نخواهد شد؛ هرچند که این گن در این زمینه هم بی تأثیر نیست. گن لاغری ساعت شنی بهترین راهکار لاغری و جمع و جور کردن فوری اندام شما در قالب دلخواه و فریبنده برای زیر لباس مجلسی است. اما اگر در روز چند ساعت این گن لاغری را بپوشید قطعاً در کاهش سایز شما نیز موثر خواهد بود.

استفاده از گن ساعت شنی نه تنها در مجالس، بلکه در هنگام کار، ورزش و پیاده روی نیز قابل استفاده است. این گن به ورزشکارانی که به دنبال لاغری در نواحی خاص تحت پوشش گن هستند، به افردی که به تازگی عمل لیپوماتیک (زیبایی شکم) انجام داده اند و به یک وسیله کمکی برای فرم دهی خوب شکم و پهلوی خود نیاز دارند، و خانم هایی که به تازگی مرحله بارداری را گذرانده اند و تمایل دارند اندام خود را به فرم سابق برگردانند، توصیه می شود.

توجه داشته باشید که نباید از گن لاغری در تمام روز استفاده کنید. تنها چند ساعت پوشیدن گن ساعت شنی برای رسیدن شما به مقصود مورد نظر کافی است. استفاده بیش از حد از هرچیز حتی گن لاغری ساعت شنی محبوب شما می تواند عوارضی در پی داشته باشد. پس رعایت اعتدال در استفاده ضروری است. زیبا و سلامت باشید!

 

طراحی مغازه , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون داخلی اداری , طراحی داخلی ویلا , دکوراسیون منزل , مشاور دکوراسیون داخلی منزل

خرید کمربند لاغری, شکم بند مردانه,شکم بند لاغری مردانه, خرید کمربند لاغری ساعت شنی, خرید اینترنتی گن ساعت شنی , فروش گن, خرید گن ساعت شنی جلیقه ای, قیمت گن هوک دار شنی , گن ساعت شنی در تهران,

 

 

طراحی داخلی ویلا شمال

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

طراحی منزل مسکونی

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

طراحی داخلی دفتر اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com

 

دیدگاه‌ها (۰)